rus
Барышевка
08:45
Сохранить
1970-01-01
Резюме от 25 мая 2020

Економіст, Бухгалтер, Інспектор з кадрів, Зав. складом, Логіст в Барышевке

ищу работу в Барышевке, 10 000 грн, полная занятость
Поратуй Світлана Петрівна 53 года, Барышевка, среднее-специальное образование
+380 (95) 681-XX-XX,

Опыт работы

Бухгалтер, сумісництво
6 лет 7 мес Май 2012 - Дек 2018
КП «Гадяцький обласний туберкульозний санаторій» ПОР, Гадяч
6 лет 7 мес Май 2012 - Дек 2018
Інспектор з кадрів, сумісництво
4 года Янв 2006 - Янв 2010
КП «Гадяцький обласний туберкульозний санаторій» ПОР, Гадяч
4 года Янв 2006 - Янв 2010
Економіст
19 лет 1 мес Сен 2000 - Окт 2019
КП «Гадяцький обласний туберкульозний санаторій» ПОР, Гадяч
19 лет 1 мес Сен 2000 - Окт 2019
Розрахунок майбутніх фінансових, матеріальних, трудових витрат.
Контроль та аналіз виконання виробничих та планово-економічних показників.
Фінансове планування та бюджетування.
Фінансовий аналіз господарської діяльності підприємства.
Економічний аналіз господарської діяльності, виявлення можливостей зменшення витрат.
Підготовка договірних зобов'язань, оформлення дозволів та лімітів, підготовка та звітність в сфері поводження з відходами, їх облік , звітування і сплата податків до відповідного органу.
Складання кошторису, бюджетного запиту , фінансового плану та калькуляції послуг.
Управлінський облік,укладення колективного договору, складання штатного розпису, створення та робота з первинними документами, розробка посадових інструкцій, кадрове оформлення прийому , звільнення та переміщення працівників , повна процедура скорочення штатної чисельності .
Складання періодичної статистичної звітності та її здача .
Контроль за виконанням плану роботи підприємства
Складання річного плану закупівель
Участь в проведенні процедур закупівель товарів, робіт, послуг за державні кошти , робота з класифікатором товарів та послуг.
Формування, ведення нормативної інформації, для оброблення даних.
Досвід підготовки та підписання контрактів;
Знання податкового законодавства та навички ведення податкової звітності в сфері податків ,поводження з відходами та надрами
Облік та розрахунок витрат, пов'язаних з наданням приміщень в оренду.
Нарахування заробітної плати ( лікарняних , відпускних ) згідно чинного законодавства та звітність ( персоніфікація , І ДФ, заявки на оплату лікарняних до фонду, статистична звітність та надання різноманітних довідок за вимогою)
Облік матеріалів, списання та інвентаризація.
Спрощення роботи та економія часу завдяки складанню розрахунків в Excel.Аналіз фінансово-господарської діяльності підприємства.
Розрахунок майбутніх фінансових, матеріальних, трудових витрат.
Контроль та аналіз виконання виробничих та планово-економічних показників.
Аналіз фінансово-господарської діяльності підприємства.
Фінансове планування та бюджетування.
Фінансовий аналіз господарської діяльності підприємства.
Економічний аналіз господарської діяльності, виявлення можливостей зменшення витрат.
Підготовка договірних зобов'язань, оформлення дозволів та лімітів, підготовка та звітність в сфері поводження з відходами, їх облік , звітування і сплата податків до відповідного органу.
Складання кошторису, бюджетного запиту , фінансового плану та калькуляції послуг.
Управлінський облік,укладення колективного договору, складання штатного розпису, створення та робота з первинними документами, розробка посадових інструкцій, кадрове оформлення прийому , звільнення та переміщення працівників , повна процедура скорочення штатної чисельності .
Складання періодичної статистичної звітності та її здача .
Контроль за виконанням плану роботи підприємства
Складання річного плану закупівель
Участь в проведенні процедур закупівель товарів, робіт, послуг за державні кошти , робота з класифікатором товарів та послуг.
Формування, ведення нормативної інформації, для оброблення даних.
Досвід підготовки та підписання контрактів;
Знання податкового законодавства та навички ведення податкової звітності в сфері податків ,поводження з відходами та надрами
Облік та розрахунок витрат, пов'язаних з наданням приміщень в оренду.
Нарахування заробітної плати ( лікарняних , відпускних ) згідно чинного законодавства та звітність ( персоніфікація , І ДФ, заявки на оплату лікарняних до фонду, статистична звітність та надання різноманітних довідок за вимогою)
Облік матеріалів, списання та інвентаризація.
Спрощення роботи та економія часу завдяки складанню розрахунків в Excel
Бухгалтер з нарахування заробітної плати
3 года 8 мес Авг 1994 - Апр 1998
Відділ освіти Гадяцької райдержадміністрації, Гадяч
3 года 8 мес Авг 1994 - Апр 1998

Среднее-специальное образование

Полтавський технікум м'ясної промисловості, Полтава
Технологія м'ясних та птахопродуктів, технік-технолог
2 года 6 мес Сен 1985 - Мар 1988

Знание языков

Украинский - свободно, Русский - свободно

Дополнительная информация

Департаментом охорони здоров'я присвоєно І кваліфікаційну категорію економіста та І кваліфікаційну категорію бухгалтера.

Особисті якості:
Відповідальність, націленість на результат, цілеспрямованість, комунікабельність, вміння працювати в команді, самоорганізованість, сумлінність, дисциплінованість, оптимізм, здатність до швидкої адаптації і навчання, творчі здібності, аналітичний склад розуму, здатність до систематизації та структуризації інформації, велике бажання розвиватись в професійному напрямку, бажання вивчати все нове, отримувати різноманітну інформацію та вміло використовувати її, легкість в спілкуванні з людьми.

Професійні навички:
- Практичний досвід роботи з комп'ютером:MS Office(Word, Excel) , Іnternet , поштові програми
- Володіння програмами: БЕСТ-ЗВІТ, МЕДОК, програмами в сфері охорони здоров’я
- Знання оргтехніки — принтер, ксерокс, факс.
- Знання податкового законодавства, бухгалтерського та фінансового обліку.
- Навик розробки, впровадження та ведення управлінського обліку.
- Досвід аналізу, планування фінансово-господарської діяльності.
- Навик планування і контролю виконання бюджетів.
- Досвід ведення переговорів.
- Уміння працювати в команді.
- Навички управління персоналом.

Номер резюме: 14097 | просмотров: 83

Похожие резюме

Сидельник Е., 31 год, Александрия (Укр)  |  Высшее образование
любая занятость
Опыт работы: 1.5 года, Офис менеджер, А, Александрия. 3 года, SEO специалист, Администратор сайта, ТОВ "ТД" АГРО-ВЕНТА", Александрия. 3 мес, Лаборант производства, A, Александрия. 2 года, Наборщик текста, Д, Александрия. Образование: Политехнический институт им.Остроградського, Менеджмент, Кременчуг 2006 - 2010, Целеустремленность, активность,...
Сохранить
13 дней назад
Лазебникова Е., 43 года, Днепр  |  Высшее образование
любая занятость
Опыт работы: 6 лет, Бухгалтер главный, ООО «Кронос Плюс» , Днепр. Образование: Университет экономики и права «КРОК», бухгалтерский учет и аудит., Днепр 2004 - 2008, • Честность; • Организаторские способности; • Аналитический склад ума; • Ответственность; • Дисциплинированность; • Внимательность; • Организованность; • Порядочность; • Аккуратность.
Сохранить
31 марта 2020
Фролова Ирина Витальевна
Бухгалтер  10 000 грн
Фролова И., 49 лет, Запорожье  |  Высшее образование
любая занятость
Опыт работы: 4 мес, Бухгалтер, ТРАНС ЛОГИСТИК ГРУПП, ООО, Запоріжжя. 1.5 года, Бухгалтер, ЮАПАРТС ТД, ООО, Запоріжжя. 2 года, Бухгалтер, ЗОГ, ООО, Запорожье. 4.5 года, Бухгалтер, ЛОТ, ООО, Запорожье. 6.5 лет, Бухгалтер, Консорциум Энергомашинжиниринг, ООО, Запорожье. Образование: ЗИЭИТ, учет и аудит, Запорожье 2005 - 2009. Запорожский торговый...
Фролова Ирина Витальевна
Сохранить
2 дня назад
Показать еще
Написать сообщение
Выбрать раздел
×
Вход в личный кабинет